Gibson William
-
James O’Mara : Encounters ; Édition collector
Exemplaire Signé / Signed Copy.
Édition collector sur 100 exemplaires
Celle-ci est Avec le Tirage “Young Dancers Tuscany” (25,5 x 34cm) Signé & Numérotén sur 50
Imprimé sur Hahnemühle FineArt Baryta 325 gsm.
Collector Edition on 100 copies
This One is With the Print “Young Dancers Tuscany” (10 x 13.375 inches) Signed & Numbered on 50
Printed on Hahnemühle FineArt Baryta 325 gsm.
‘James O’Mara connaît l’insaisissable du temps et la permanence d’un moment. Son rythme est comparable à celui de la musique, exécutée avec une compréhension profonde mais une volonté d’abandonner la logique et la convention à l’instinct et à l’émotion.’ – Elvis Costello, Rome, 2016
‘James O’Mara knows the elusiveness of time and the permanence of one moment. His rhythm is comparable to that of music, performed with a deep understanding but a willingness to abandon logic and convention to instinct and emotion.’ – Elvis Costello, Rome, 2016
475,00€ -
James O’Mara : Encounters
Exemplaire Signé / Signed Copy.
1ère édition tirée à 800 exemplaires (dont 100 Collectors avec un Tirage).
1st edition of 800 copies (including 100 Collectors with a Print).
‘James O’Mara connaît l’insaisissable du temps et la permanence d’un moment. Son rythme est comparable à celui de la musique, exécutée avec une compréhension profonde mais une volonté d’abandonner la logique et la convention à l’instinct et à l’émotion.’ – Elvis Costello, Rome, 2016
‘James O’Mara knows the elusiveness of time and the permanence of one moment. His rhythm is comparable to that of music, performed with a deep understanding but a willingness to abandon logic and convention to instinct and emotion.’ – Elvis Costello, Rome, 2016
-
Greg Girard : Under Vancouver ; 1972-1982
Under Vancouver 1972-1982 est la première reproduction complète des premières photographies de Vancouver de Greg Girard. Prises sur le vif, les premières prises de vues d’un jeune photographe (souvent les quartiers underground de la ville), les photos forment maintenant un enregistrement photographique non intentionnel d’un Vancouver qui a presque disparu.
Under Vancouver 1972–1982 is the first comprehensive collection of Greg Girard’s early photographs of Vancouver. Made in and of the moment, a young photographer’s earliest engagements (often featuring the underside of the city), the pictures now form an unintended photographic record of a Vancouver that has all but disappeared