« We Make Pictures in Order to Live » explore la relation entre la photographie et la narration à travers les générations et les régions. Mettant en vedette des histoires visuelles qui éclairent la vie quotidienne, ce numéro évoque la regrettée et célèbre écrivaine Joan Didion, qui a déclaré : « Nous nous racontons des histoires pour vivre. » “We Make Pictures in Order to Live” explores the relationship between photography and storytelling across generations and geographies. Featuring visual stories that illuminate daily life, this issue evokes the late, celebrated writer Joan Didion, who declared, “We tell ourselves stories in order to live.”
« Les photographies de Philip Montgomery reflètent la réalité des Américains en crise, dans toute notre gloire imparfaite, tragique et ridicule. » — Patrick Radden Keefe, auteur de Empire of Pain : The Secret History of the Sackler Dynasty
“Montgomery’s photographs capture the reality of Americans in crisis, in all our flawed, tragic, ridiculous glory.” —Patrick Radden Keefe, author of Empire of Pain: The Secret History of the Sackler Dynasty
A Kind of Prayer présente la toute première enquête consacrée à feu l’artiste cree Kimowan Metchewais et à son œuvre singulière sur l’identité autochtone, la communauté et la mémoire coloniale.
A Kind of Prayer presents the first-ever survey dedicated to the late Cree artist Kimowan Metchewais and his singular body of work on Indigenous identity, community, and colonial memory.
Dark Waters, deuxième monographie de Kristine Potter, poursuit son engagement avec le paysage américain comme palimpseste pour les idéologies culturelles.
Dark Waters, Kristine Potter’s second monograph, continues her engagement with the American landscape as a palimpsest for cultural ideologies.